13 January 2011

lalala

aku beradaa di kelas 4f yg mngambill aliran akaun . nasib baik BATISTAA ajaa akaun kelas 4e . kalau takk , matii aku doee . HAHA aku duduk di depan lynn , dan disebelah lynn , macam biasee laah . nana tuuh . aku skang adaa azamm baruu . tyme belajar , aku fokus . tyme bergurau , bergurau laa .tyme memekak , jgn tnyaaa ! HAHAHA . aku tgh belajarr agamee nii , ustazah masuk ! . dye g kat meje guru dgn muke bajet cantik dyee tuh yg mmbuat kan aku masuk hospital sbb muntah tnpee hentii HAHA . then dye tnye " mana ketua ?" then aku jerit " tadaa , tak dtg ! suami diaa bersaliinn ! " then diaa bersuaree lagii " mana penolong ? " aku jerit lagii " diaa pon bersalin jugak , tapii salin baju sukan " HAHA . "izham ! , kamuu bagii salam ! " dlm hatii akuu berkatee , mak bapak aku tak penah pon ajar akuu bilaa org masuk rumaah kitaa yg kene bagi salam . HAHA aku dgn nadaa yg rendah sbb aku sgt ANTII dgn ustzah ttuu dari tahun lepas lagi ktowg saling meng anti . HAHAA . "assalamualaikum ustazah " then 10 minti berlalu . ustzh sowh group AWW ! iaitu ikmal dgn faizuddin GAGA menerangkan tntang nafik ! . aku snyap laa sbb nak belajaar punyee pasal . then ustazah bacee , " org yg munafik selalu mungkir janji " then tetibaa lynn dgn nana jerit "IZHAM USTZAH , DIEE MMG SELALU MUNGKIR JANJIII ." aku panas laa , then aku jeritt ! . " baik sikit nanazi (nana) dgn lynn shit ! (shit tuu rasyeed HAHA ubah sikit ) then akuu ckpp laa " hatii aku nii ,penuhh dgn iman . aku tak berpuree puree seperti korg yg tak adee iman . org yg berpurepure2 beriman adeelah org yg kufur ! " jerit akuu . ustzha setujuu dgn jwapan akuu , tapii dye daaa mmg antii aku kan. dye mesti nak maen2 kan dgn perasaan akuu . dye katee , " saye tgk izham nii , kesian betul laah . mcm org yg kene buang " aku tnyee " apasal pulakk " yelaa , awkk sorg jeee pelajarr yg daripd kelas C yg turun kee sini . kelas C tuu kelas pandai tau . saye suruh awk belajar tak nak " jin bebel dye dah dtg daah . (MACAM BINI AKUU LAA , ATIFA TUU . MANAA BOLEH TAK BEBEL DGN AKUU TUUH . ) hahah . then org sumee gelakkn akuu .aku tunduk laa , then aku menguap sbb daa bosan dgr dye bebel jee . then aku pndang dpn , mataa aku berair sbb mnguap td . ustzh boleh bantai katee ak menngis , babun betul . sudah sumee org geelak lagi . aku jerit lagii " korg tak tahhuu apee dlm hatii akuu . ddlm hatii aku adee desaa water park laa . tu yg byk air kuar . then sumee gelak dgr lawak tuu . ustzh dtg kelas aku mcm tak nak mngajar . asik nak bebel jee . kalau dye bebel kat sumee tapee , niii bebel kat aku sorg jee . mangkuk haram betul . tapaa tapaa , arinii arii dyaa . kau tnggu laa mulut aku mcmmanaa tyme kau nanti . lagii berlaser dari mulut kau . HEHEHE JAHAT KAN ? jahat2 pon atifaa sayang aku !! only you ib myheart baby !

No comments:

Post a Comment