13 January 2011

sayang

blog ! i miss you baby :) today , i want too tell you about something :) HAHA aku tak pastii , aku nii normal kee tak . patot nyee awl tahun nii aku happy . but sebaliknyee . aku selalu marah2 , hilang sabar . cpt fikir laen , dan mcm2 lagi yg negatif laa . i don't know what happen too mee . blog ! , set my appoiment with kaunselor teacher . HAHA maaf kan aku sayang . aku tak berniat nak buad kau nngis , nak buad kau sakit hatii . fikiran aku tidak menentu untukk masee nii . aku terlalu risau kan kau . aku takoot kau tipuu aku . aku tak nak dipermainkan sayang . aku tahuu apee yg kau rasee semase aku marah2 kau tmpoh hari . aku betol2 mnyesal dgn perbuatan akuu . aku janjii sayang , untuk kau aku akn berubah sehingge akhir hayat . aku rinduu bilaa kau pgg tgn akuu , aku rinduu bilaa kau ungkap kataa cintaa dekat akuu . aku rindu bilaa kitee bersamee . aku rinduu bilaa kau membelai aku sewaktu aku sakit . semua bnde yg kau lakukan , aku selalu rindukan dan amat berharap agar kisah2 tuu kembaliisemulaa :)

No comments:

Post a Comment