23 January 2011

Tarikh tuu kan , huh sungguh bermaknee . HAHA aku tak tahuu aku boleh jadii seorang yg gentleman pulak time tuu . aku berani ckp semua perasaan akuu . HAHA bilee ingat balik . rase rindu pon adee time tuu . haha okay , mcm nii laa ceritee sebenarnyee . aku sebenarnyee , nak couple main2 jee . *mmg jahat time tuu . bilee dah dlm sebulan dua tuu . aku rase mcm tak boleh nak tinggal kan dyee . and rasee laen tau bilee aku tak text or call dye . aku mcm tertnye tnye , betul kee hatii aku nii ? or kejap jee aku sukee dye nii ? then hatii aku mmg tetap . aku dah jatuh cintaa dgn diee . aku dah mulaa rasee jealous kalau dye berckp dgn mana mana lelaki . aku dah mulee rase tak sng duduk bilaa tak txt dye . cintaa aku dekat dyee nak capai 100% , tapi baruu 90% laa tyme tuu . then aku kantoi ade awek lain tyme tuu * aku mmg dah couple dgn org laen sblum couple dgn diee . syuhadaa othman , syasya , wadaa . then ape lagi , mngamuk laa diee nii . aku pon cpt2 laa pujuk sblum panas dlm hatii dye membaree . aku snggup buad apee sajee demi untuk jage hubungan aku dgn dye . * nii cintaa aku dgn diaa dah naik 95% dah niiii . diaa suruh aku clash dgn semuaa awek akuu . aku dah clash daaa kecuali syuhadaa othman tuhh . aku susah nak tnggal kan dyee sbb dye dah lamee kot dgn aku tymee tu . akuu tak ade point nak mintak clash dgn dyee . lagi pon tyme aku nak ngorat dyee ,bukan maen susah lagii . maklumlahh , dyee ni tak minat sgt nak couple2 . lagi pon dye baruu 1st time couple . aku tgk dyee pon mcm berharap dgn akuu . smpai snggup nak biaa kan akuu menduaa kan diaa supayee jgn tnggal kan dye . tapii aku berkeras jgak , nak tnggal kan dyee . sejak itu laah dye polak dgn aku and ary . and adeee bergadoh sikit . nasib baik ktowg adee komuniti di fb timee tuu . aku kan penolong pngasas crew tuu , soo aku report dkat budak2 crew and pengasasc crew akuu . then dowh pon start bahan bahan sii syuhadaa tuu . syuhadaa tu pulak , ajak mmbe dyee bahan skali . sudah , mmbe dye jee yg kene bahan . bkn dye . HAHAHA kesian mmbe dye . mcm di pergunaakan . untill now , dowg dah tak carik pasal . aku dgn aryy pon dah bahagiee walaupon kadang2 ade konflik sikit , aku nii kan degill :D haha . THE END

No comments:

Post a Comment