24 November 2010

hampir .

kau dah hampir berjaye izham . jgn tengok gambar dye . nanti kau sakit aty. kau tgk profile sudaa . tak payah nak pegy view pic . kau relek . gentle sikit beb . dye kan dah besar . boleh pkir . mak dye tak marah , kau pulak yg marah . pkir laa sikit . kau sape dgn dye . kalu kau abg dye tak ape . ni kau tak ade pape pertalian darah pon dgn dye . lepak lepak .
perbualan antare hati dan otak izham .

otak : "aku rase dye ni mmg nak kene laa dgn aku "
hati : "lepak2 , yg kau nak marah2 dye pehal . mak bapak dye pon snyap je . kau lak nak mara2 .
"aku bukan ape laa , entah laa . aku tak suke tgk dye mcm tu , kalu laki laen tgk , dah sah2 dowg asik komen je dye . tak jeles aku . tersekse beb "
"alah , bia je laa . dye dah besar . boleh pikir . mane baik mane buruk ."
"dye ni degil tau . aku ckp bkn dye nak dgr . aku sowh buad ni . dye buad haritu je . hari laen lupe ."
"huh , mesti dye ade laki laen "
"itu aku tak tahu laah . kalu dye mintak clash dgn kau . kau jgn tnye knpe lagi laa . terime je laa . sbb dye bukan sayang kau lagi tyme tu . kau lepas kn je ."
"tak snggup doe , sayang lah die "
"kau sayang die , tapi dye tidak ."
"sampai bile kau nak tahan dgn dye ?"
"aku snggup tahan smpai mati laa dgn dye"
"yela , tapi kau yg tersekse "
'huh , taktahu laa . kite tnggu je laa ape yg dye nak buad ."
"okay , kite tgk "

No comments:

Post a Comment