02 April 2011

huh , seriously akuu sgt tension skrang neh . aku kalau dah tension , mmg perkataan2 yg kesat lahh kuar . now diee , err akuu takk tahuu lahh . dieee mungkin dah start benci aku and die mungkn dah start tak sayang aku . and she maybe want to leave me . i know who is she . bilee diee tension , diee akn kuar kan perkataan neh . skang kite putus . WTF kan ? bile aku carut jea kat die , die kate aku tak hormat lah apekebende lah . acctually , is still love her very much . not a little bit , bukan bagai laki laki yg suke pmpuan just ntok nafsu dowg jea . akuu mmg sayang diee . tp diee tuh close minded lahh. tak kene dgn otak akuu . 9 bulan , aku coup dgn die . kalau akuu nak game diee pun , akuu dah biaakan kauu dah lamee lah , tadeenyee aku nak setiee dgn kau . no , i'm come back to be a smoker sbb aku dah hilang sabar . aku dah tak tahan dgn karenah kau , yg mcm mngongkong aku sgt . kau jea laah pmpuan yg akuu snggup sabar . but today , kesabaran aku dah melebihi tahap laah . sorry to says that , kau mmg saje nak carik pasal dgn aku sbb kau dah adee laki laen dlm hidup kau . akuu ckp akuu sayang kau lg pun kau dah tak cayee , and now kau planning nak outing . ntah dgn laki manee pun akuu tak tahuu lah . i'm so sorry to says that . kalau aku close minded , ayat ni lah aku akan ckp .

No comments:

Post a Comment