25 June 2011

FUUHH setelah sekian lamaa akuu tak mengepost bende alah gylaaa gylaa akuu neh . haha akuu nak ceritaa satu ceritaa neh . korang nak dgr ? bangang ! mana boleh dengar . haha as usual laaa , about MY PRINCESS *ATIFAA AZREEN* :D

haha aku rase dia bomohkan akuu HAHA . selalu bilaa akuu coup dgn awek2 aku dulu , 2-3 bulan dah bosan daah . tapi ni dah setahun 20 hari dooo . mcm tak percayee jea .

ATIFA AZREEN <3 MY PRINCESS UNTILL DIED .

  • seorang yang penyayang
  • seorang yang manje
  • lembut
  • nakal
  • kejam sikit :P
  • penghibur akuu , kalau aku bercakap dgn diee . mesti nak tergelak :D
  • teman akuu sepanjang masa
  • pemberi semangat kalau akuu hampir putus asa
  • sukaa buad aku geram dgn perangai dia
  • degil :D
  • garang
  • kuat membebel
  • caring pasal aku
  • bertanggungjawab
  • pandai menjage hati
  • dengar cakap aku , walaupun degil :D
  • periang
  • sejiwa dan sekepalee dgn aku
  • ramai orang nak dia , tapi diaa nak aku :D yang laen kene REJECT !!! haha
  • pandai jage aku
  • pandai kawal aku
  • pandai boikot akuu dgn kwn2 diee HAHAHA kurang ajar punyaa kwn
  • aku sukaa bilaa diee mengadu sbb suare diee lembut sgt
  • baik
  • FYI ibu akuu = accepted her to be the menantu :D
  • pandai menjage maruah aku , diri diee dan seluruh keluarge
  • hormat orang tuaa
  • suka lempang aku
  • suka tarik rambut aku
  • korang cube buat die marah * and tengok muke die tyme marah .comel !!
  • cantik
  • berwibawa
  • bercita cita
  • berketrampilan
  • berwawasan
  • tegas dalam sesuatu perkare , tp sbb nak jage hati aku diee mengalah . tp aku pun mengalah jugak HAHA
  • CB fevret die
  • tak sukaa nyusah kan




I LOVE YOU FUCKIN DAMN MUCH SAYANG <3 ATIFA
I NEVER LET YOU GO TO THE OTHER MAN WHO WANT TO TAKE YOU FROM ME
I SWEAR , I WILL TAKE CARE OF YOU UNTILL I DIED !
AND I SWEAR , I LOVE YOU :D

No comments:

Post a Comment