07 July 2011

haha aku rase best kat sch arini . bilee sofeaa tak datang atau balik . akuu dapat duduk sebelah atifaa untill KRIIING ! tamat waktu sch . huh ! haha kalau setiap hari sofea tak datang sch , mahu tak gembiraa aku setiap hari . HAHA belajar + bergurau . aku dgn atifaa siap maen bolaa lagi kat belakang kelas ( maen sepak botol jea pun ) . bukan maen ganas lagi aku nengok . haha tyme diee tengah rebut dgn aku . dye rapat2 dengan akuu , nak jea akuu peluk diee . geram pulak akuu . nasib baek dalam kelas . then bilee belajar , tercubit sane , tercubit sini . pukul sane pukul sini . HAHA then diee ngadu dekat ayuu . bilee yana tada , ngadu dekat ayuu pulak . muka ayu marah buad aku gelakk jeaa ouh . HAHA ainun pulak join jadi reffree kitorang maen bolaa kat belakang . sibuk jeaa 1-0 laa , 2-0 laa haha . padaahal akuu yang lagi banyak goal . and atifaa maen TIPU !! haha . nak tahuu something yang terindah and menenangkan akuu ? tyme atifaa buad goal , punyaaa laa diee sukee . happy gylee . then buad goal lagi . mukaa diee yang melambang kan kegembiraan tu buadkan akuu tenang jeaa . senang hati akuu tengok diee gelak , tengok diee senyum . walaupun akuu mulenyee tak nak maen , sbb akuu terlalu letih . tak tahuu asal . mengantuk pulakk tuhh . tapi disebabkan sayang and bini akuu tuhh tak reti nak duduk diam bilee cikguu tak adee . akuu pun turut sertaa lah . sian diee maen sorg2 nanti . HAHA tak sanggup nak tengok mukaa hampee diee . akuu sukee kalau diee gembiraa . apetah lagi diee dapat apee yang diee nak . lagi gembiraa . bileee dapat CB . huh , korang tengok laa reaksii diee . aku ingat lagi tymee study dekat oldtown . akuu , diee and nana . diee nak CB , tapi diee demam . akuu order air panas , tapi diee tak nak GEDIK ! dalam hati akuu cukup maraah . diee tetap nak CB jugak . akuu paksee diee minum air tuhh . tapi diee still berkeras . hahaha memang tak nak mengalah betul budak neh . aku pun dengan bengang terus g beli CB . then diee batuk batuk depan akuu , lagi laaaa akuu tak kasi . tapi diee marayu merayu merayu . akuu bagi laah jugak . akuu baru ingat nak MEMBEBEL ( mcm diee selalu bebel kat akuu ) tapi tengok reaksi diee minum then senyum kat akuu . terus hilang sumee kemarahan tuuh . kemarahn tuu ditukar menjadi rase ingin ketawaa pulak . HAHA bilaaa laah akuu penat manee pun . akuu tetap nak diee happy :D iloveyoufuckindamnmuch sayangku . ATIFA <3

No comments:

Post a Comment