23 June 2012

setiap satu perbualan











haha masa ni aku dekat downtown mines with other BOBBA FC :D haha setiap masa aku text dia . sampai member sebelah cakap pun aku tak sedar haha . dalam text tuhh , aku tanyaa dia . "nak apa apa ke? i boleh belikan . then she says "tak nak lah " then text yang seterusnyaa dekat gambar ni haha .
Then dia kata "hati i ni tak boleh jual lahh , boleh tawan je . haha " haha then read yang dekat atas ni .
haha this is other conversation . haha aku cakap "kita ni sweet sangat lah , tapayah sweet lagi lah" haha and then she sayss (baca gambar)
haha time ni aku ajak dia pergi jogging . haha lama tak jogging nihh haha . dia kata aku jogging sebab dah gemuk ? amboi , lazer betul mulut dia . haha -,- and dayah ni pula , pantang dicabar . lagi lagi kalau aku yang cabar . haha dia ni memang bersemangat waja :D haha and i love it ! nanti nak cabar dia main futsal lahh haha .
i love her . dia seorang yang setia menunggu aku . setiap perkara yang aku buad , dia mesti akan sentiasa tunggu . benda ni buad aku asyik teringat je dekat dia bila aku buat something haha . aku jadi tak sabar nak text-ing dengan dia . haha i miss you dayah . haha and the last one is -----
tengok lahh ayat dia bila memujuk . haha seriously , pujukan dia tak adalah menggoda sangat . tapi sebabkan ayat dia ni kelakar and aww <3 terus tak jadi merajuk . haha dia ada cakap yang dia tak reti memujuk . but sokayy , macam ni pun dah cukup bagus sayang :D walau besar mana pun masalah kita , sampai gaduh2 . kita tak pernah nak gaduh lama2 . paling lama pun 17 hours . okayy :D we can happy forever kalau kita saling bermaafan . jangan jadi ego . and jangan keras kepala :D haha ingat kata kata biy . bersabar lagi baik dari hilang sabar . BERBAIK lagi tenang daripada bergaduh .






I LOVE YOU NURUL HIDAYAH JOHARI <3

No comments:

Post a Comment