04 November 2010

budak kecik !

budak ni nakal , kelakar and gyle . aku sayang dye and tak mau gurl laen .
tp aku confius laah dgn dye ni . dye ske pndam perasaan dye , dye tak mau luahkn . kalu gurl laen jeles , msti dah mrajuk kan . tp dye ni tak , dye tahan dye pnyer perasaan . aku betol2 , tak sngke yg aku dpt jmpe perempuan mcm ni . aku sayangkn dye , smpai aku tak boleh nak tgk dye borak dgn laki lain . aku tak dye jd laki laen selain aku . acctually aku mmg org yg kuat cmburu . tp tak ade lah smpai bnuh2 mcm dlm surat khabar tuh . kalu dye nak marah aku marah lah , aku lg ske dye marah aku , drpd dye pegy dekat laki lain . aku tak boleh kalu tak tgk muke dye dlm satu hari . hey budak kecik , sayang aku trhadap kau sgt kuat . aku tak tau nape , mybe jiran sblah tau . sbb dye daah tue , mybe ade pngalaman . ahahah . aku sayang kau budak kecik ! (atifa)

No comments:

Post a Comment