03 November 2010

HAHA .

semalam , petak dtg umah .

"assalammualaikum , zaaaamm ."
"waalaikummussalam ."
"haaa , kau petak .pehal ?"
"weyh , jom ar ."
"mane ? "
"lepak laah , mcm biase "
"okay tnggu jap , mau mkn laaa ."
"okay cepat sikit "
"yelah .

dgn gelojoh aku mencekik nasi goreng cine tak ade sayur dgn telur mate kebau.
kenyang2 .

"errkkk !" aku sendawe dgn kuat .
"ya allah teruk betul "
"alhamdulillah "
"jom , g amik arip , kau bwk moto kau "
"okay2 , gerak dlu "

aku follow petak dri blakang. smbil mnyanyi mcm owg bodoh smbil di usha oleh org yg bodoh krane usha org bodoh menyanyi . akhirnye kau lah bodoh , sbb bce ctea bodoh yg dicritekan oleh org bodoh . ksimpulannyer aku pndai . ! hahaha .

back to the story .

"petak , arip mane ?"
"mane aku tau , call dye "
"kau lah , mlaz aku . kau yg ajk dye kuar , kau kol lah "
"kol lah kejap bodo , aku takde kdit ni . kalu aku ade kdit , da lme aku kol ."
"ish , yela2 . idop tak penah nak menyenangkn kwn ."
ek eleh mnggelabah gyle HAHAHAHAA "

"tut tut, hello "
"weyh , kau kat mane . aku dah berjam nunggu ni ."
"aku otw ni saba la "

then arip smpai . gerak g amik takim pulak . then trus g lepak al syifan .

lepak2 , irfan smpai . aku ckp kat dye .

"wooohooo , dak hot dah dtg . amik kusi weyh , bg dye dduk .
"hahaha , mamak ,. teh tarik satu . "

da puas borak .

"jom gerak , kte g jln '
"okay . mamak kire !
"teh tarik 1 , air kosong 1 ."
"rm 1.40 ."

hahaha . gerak lah naik moto .
ktowg trun bukit dekat sblah sch saujana tuh . then akim dari blakang trus pecut ktwg dan parking kat tepi . aku dgn ipan pon laju lah . then bile ktowg da dpn , ktog usha blakang . tgk tgh gelak .
rpenye akim tak tahan nak buang air . ade kete lalu , cpt2 dye naik kn zip and bruuuuMmmmm!
laju betul . mcm bodoeh je . then nak nek jejantas , ktowg lalu dekat pndok pngawal . ade bnggla jge kat situ .

"kamonaso bhai "
"ape tu ipan ."
"tu maksdnye , baik baik arini ?"
"ouh yeke ? pndai kau eyh "
"aku niage kan . tahu lah ."

petak dgn arip tak abis gelak lagi . gelak pnyer gelak , kaki petak krem . WAKAKAKAAK .
aku smpai nak pecah perut gelak . then bile da okay . naik jejantas . jerit2 . haha .

then masuk sg kantan , pusing2 mnhabiskn minyak moto . then g shell isi minyak . maklum lah , masing kaye raye lah kan .

lepas da isi minyak , ktowg balik .
ktowg bhenti kat trfic light . then ipan ckp .

"aku risau mak aku je doe , aku takot dye daa blik ."
" rlek laa , kalu mak kau daa balik . msti dye kol . "
"weyh , bhenti jap . petak ni lembab la doh ."
"ring, ring (phone 1789) hahaah "
"hello , pehal "
"mak ipan weyh , aku nmpak dye ."

then tup mak ipan lalu . nasib baik dye tak prasan.
ipan trus bla . then bersurai lah sume . lepak mnghabis kn duit je .





No comments:

Post a Comment