02 November 2010

TERINGAT

TRIAL exam pmr dlu , aku target math dgn sejarah fail . A aku tak target mane2 lah . aku betul stdy sbject math . siang mlm pg petang math . tp ttap lupe jln kire dye . hahaha . exam da siap jwb sume . aku harap sume lulus . then suatu ptg , aku bahan mmbe aku sowg ni (adinas) . exam yg lpz dye dpt 15% . HAHAHAHA , that mark was make want to laugh loudly lah . hahaha , aku yg kurang pndai (bkn bodoh) pon tak penah dpt mcm tuh .aku bhn dye smpai dye polak . then cikgu math masuk . aku pegy dok betol2 dpn ckgu . then ckgu tnde kertas . ade 1 paper ni , bgus betul . sikit lg nak dpt A . then ckgu pnggil .

"adinas , tahniah ! prestasi kamu sudah meningkat "

mak aii , malu siot . abz kne gelak dgn geng SIZOONEGARE . smpai name aku . FAIL ! sudah , mmbebel lah ckgu kat aku .

"knpe markah kamu turun ?"
"saye tak tahu ckgu "
"knpe kamu tak tahu?"
"sbb saye tak blaja"
"tahu pon , knpe kamu tak blaja ? "
"sbb saye suke maen2 ckgu "
hahaha , kesian aku . lpaz mase math . tyme for geo pulak . ckgu yg paling ktowg 1 kelaz tak suke . dye ni bg nota kat papan putih . tp tulisan , lg cantik lah aku pnye tulisan . aku tnye lah , ckgu tu ckgu tulis ape . dye mra aku pulak .

"kalu kamu bce buku , kamu tak yh tgk sini pon tak pe .

huh , apehal lah ckgu ni . aku bisik dekat fadhil .

"pehal riban tuh , sekali aku beduk kang . ape tak dpt "
"hahaha , dah la ank dye cantik "

aku trus gelak . mmbe aku ni gyle2 sikit .

"aku ngaku lah anak dye cantik , tp kalu dah mak dye mcm ni . tak berslere aku dgn ank dye "
"hahaha , tak pe . ank dye aku pnye . kau dah ade ARY , buad ape dye lg ."
"mcm mane lah suami dye tuh , aku tak phm betul dgn nafsu suami dye haha "

then cikgu pon suda abs ngajar dekat dpn tuh , dye trus bg kertas .

"markah yg paling tnggi 89% "
"dan bberape org je dpt A .

aku da boleh agak da sape .

"atikah ! dye lah paling tnggi "
"izham !! '

dlm aty aku , aku dpt A ke ? wah tak sngke lah . yes yes !
then ..

"kenape kamu fail ?"

ya Allah , aku ingt ckgu nak ckp aku dpt A .
aduh ! mcm biase lah soklan setiap guru kalu murid dpt gred fail .

aku betul tension gyle , knpe dgn aku ni . elok2 aku hepi , aku terus jd tak ade mood nak bersuare lg . yamin , teruskn pjuk aku . fadhil , fazrul , iman terus buad lawak bodoe dowg tp aku rase mcm tak lawak je . tp tak ape lah . time kasih lah geng SANTAI . walau pon yamin bkn geng , ktowg anggap dye sbagai geng . sbb dye dgn ktowg je kne dnde dgn ustazah sbb tak siap keje .
hehehe . aku balik school trus jmpe si budak kcik . ATIFA . trus ilang sgle msalah aku bile tgk muke budak kecik ni . hahaha muah .

No comments:

Post a Comment