03 December 2010

sayang (:

seorang perempuan yang telah mmbuat aku gembire dalam hidup aku kini . dye kate dye simple jee , and dye kate tak lawa and mcm lagi . dye nak merendahkn diri dye . tapi pandangan berbeze tntang diri dye . bagi aku dey perfect berbanding aku . dye telah mngubah hidup dri pemalas ke rajin , merokok ke tidak merokok , layan perempuan ke tidak layan sgt (kecuali kawan) , dari suke menipu ke jujur , dan dari boros ke berjimat . selalunye , bile aku ade awek . aku akn tipuu jee . tapi dye ni laen . aku nak tipu , tapi aku takot sgt . aku tak tahu ape jadi kat diri aku sbenarnye . dye tlah mengubah care hidup aku . aku beruntung dpt perempuan mcm dye . aku akan jage dye sepenuh mase . bile dye nak something aku tak teragak agak untuk lakukan demi dye . bile dye merajuk and off fon . aku akn call and call and call sampai laah dye angkat dan maaf kan aku . 1 jee aku tak ske , dye skang nak pendam2 masalah dye . aku tak nak otak dye kusut dgn perangai aku . kalu dye tak bg tahu . aku tak tahu salah aku and maybe kalu dye gtau . aku boleh ubah prangai aku . dye telah byk mnggembire kan hati aku . tenangkn jiwe aku . lembut kan hati aku . hanye satu perkataan yg dye sebut yg boleh mmbuat aku gmbire dan bertambah cinte kan dye . ( SAYANG ! ) . tiap kali dye sebut tuh , perasaan cinte aku terhadap dye bertmbah kembang . aku cinte kan kau sayang . aku tak ade perempuan lain lagi dlm hati aku . (kecuali mummy you) HAHA . aku berjanji tak akan curang , atau pasang lain . walau kau tinggal jauh mane pon . kau masih dlm ingatan dan hati aku . kite akn terpisah tetapi cinta aku terhadap kau tak akn berubah !






sayang (: atifa .

No comments:

Post a Comment