04 December 2010

TAK PERNAH

dari dulu sampai lah skrg , aku tak pernah lagi sambut birthday aku dgn gf aku .birthday aku 22/5 .mase sch rendah tu tyme bodoh2 tak ape laah . mase aku form 1 , aku coup dgn sowrg budak ni pd awl tahun . kitowg coup sampai bulan 4 then clash . tak smpat nak smbut birthday aku same2 . bile nak masuk form 2 . aku coup dgn sorg lagi . pd bulan 11 . then mak dye meninggal dan terpakse pindah . dduk dekat sg buloh . dye akn balik bile tyme cuti je . dah tak smbut lagi birthday aku . aku coup dgn dye 9 bulan . then clash . lepastu aku coup dgn nana , aku rase 2 bulan je aku coup dgn dye . tak ingt bulan brape . HAHA then aku coup dgn erin . 2 minggu je. sbb keje dye mnghabiskn duit aku . tak smpat jgak nak tahan lame and celebrate birthday aku . then aku coup dgn wada . dye ni sblum coup okay . bile dah coup , bosan jadinye . then aku coup dgn syuhada , dye dok jauh , tak dpt jgak nak smbut bday aku . then aku coup dgn syasya . tpi bday aku dah lpaz . melepas lagi / then aku coup dgn ATIFA untill now . 6/6 ialah annivesary . dgn dye ni best best and best . bile aku coup dgn dye aku ingt dye akn smbut bday aku skali . best betul dpt smbut bday dgn org yg aku sayang ni . tapi , hhmmmmm dye nak pindah stay johor . oh my paus . hmm aku mmg org yg sambut bday sowg2 . tak ape laah . maybe tak ade rezeki kot . (: muah .

No comments:

Post a Comment