23 March 2012

:P

23rd march two thousand twelve / three.forty PM haha happy tak terkata lah beb . hish hish terketar-ketar tangan aku nak menaip haha okay , straight to the point . im fall in love with someone . and aku cakap dekat dia , "LEPAS SPM TAU :)" tapi aku dah tak boleh sabar lagi . sayang aku kat dia dah membuak-buak dah ni . haha so aku pilih tarikh yang lawa sikit. haha dia tulis hari kat blog dia . now aku tulis bulan pula haha MARCH + APRIL + MAY = MAM :D haha so start daripada tarikh tuh , aku akan always fokus dekat dia .

for my IBU , maaf :D along dah ada calon haha wuuu !

awak , saya harap awak akan faham dengan rutin saya . saya ni tak boleh duduk diam .haha kesana kesini je dengan kawan . harap awak tak kesah ,sbb wlupun saya tak dapat text awak . kita OTP :D haha i love you NURUL HIDAYAH JOHARI <3 ada orang kata saya ni "SETIA TAK LAMA" . aku akan buktikan pada orang tuh yang aku boleh :D orang yang sabar adalah orang yang kuat didunia .

credit to you sayang
NURUL HIDAYAH JOHARI <3

No comments:

Post a Comment