24 March 2012

25 MARCH two thousand twelve .

sehari suntuk tak tidur ni sejak semalam . huh mengantok gila sekarang ni . tapi sokayy , aku dapat tahan lagi haha tambah pulaaku nak luangkan sdikit masa untuk BABY ANGELINA (baby lina) sebelum tidur . haha ehh apa kebendenyee saya-saya nehh .okay START ! haha semalam maen futsal then lepak mamak ABC @balakong ( kawasan towing ) haha lepak punya lepak , dowg plan nak g panjat bukit . okay , aku cakap aku tak g . tapi dowg tak cukup transport pula . aduhaiiish ! haha so kene lah pergi . nak naik sampai ke puncak , adalah dalam 30 minit . haha tapi penat yang melampau lah . sampai je kat puncak , habis lege dah ! duduk duduk , huh angin diaaa ---- sejuk , nyaman and mcm2 lahh . im so interesting with this place :D nampak pula couple2 duk rapat tgk keindahan alam tuhh . huh terus teringatkan BABY LINA aku tuhh :D teringin gila nak bersama dia mendaki bukit ni .

yang yang :D haha jum lahh pergi nanti okay :) kita jalan2 kat tempat yang extreme sikit baru best .ni asik lepak mcd , oldtown , mines je . pergi tau yangg cehh haha .

credit too menantu NORHAMIZAH = Nurul Hidayah Johari <3

No comments:

Post a Comment