30 March 2012

thirty first march two thousand twelve


it so wonderful ! hey guys :D NOW is 1.15pm . and i know my angel haha tertidur lagi la tuh . haha sokay , saya suka bila dia tidur dulu baru saya . okay kejap , nak start dekat mana ni . hmm okay ,kita start dari mula lahh . haha okay . saya betul2 buntu bila abang yang selalu lepak dgn saya boleh kenal angel saya . mula dorang sebut nama awak . bila dowg dah selalu sgt sebut nama awak . mula lah tuu tuu . nampak tak ? tuu laah , rinduu tuhh . haha mula lah rindu hadir dalam diri saya :D walaupun petang tadi i dah luangkan masa dengan you , but i still miss you ! idk why , you santau i ehh ? haha sorry , gurau .
and this is my sister ! NUR NISA' HUDA BINTI ZULHAIDI . haha adik perempuan yang aku idam-idamkan selama ini . she's soo unic ! nak tahu sebab apa ? haha aku tak tahu kenapa dgn otak dia , sebab dia seorang yang bijak :D she just only 8 month in this world . but she can think like girl who was three years old . haha bila kita cakap "yeay NISA pandai ! " dia berhenti dgn apa yang dia buad , dia terus tepuk tangan ! haha so cute gila ! . then 1 lagi kelebihan dia , dia pandai berlakon -,- dia selalu menangis maen2 haha . bila macam kene marah kan, dia nangis . tapi dia nangis sambil senyum dan tak keluar air mata pun . -______- err , weird -,- haha and btw , dia seorang yang kuat cemburu . dia selalu nak ktowg satu family beri perhatian kat dia . her smile , her laugh , her mouth , her nose , ohh ALLAH ! alhamdulillah ! haha to hidayah , hee dia nak kakak ipar dia ajar dia pakai tudung :D

No comments:

Post a Comment