29 April 2012

29 APRIL 2012

Today i have a great day with my LOVELY ANGEL (HIDAYAH JOHARI) and my FRIEND (IRFAN & NIZAM WENK) haha . macam biasalah , hari ahad je mesti bosan . kebetulan pula HJ ni tak pergi mana2 , aku pun ajak lahh dia keluar . then plan punya plan , dapat location ! ICEROOM KAJANG :P hmm deli dele delicous (tak ingat ejaaan :D) haha lepas 10 minit , wenk dtg . ajak shisha . aku pun apa lagi . join jee laa , dah lama tak shisha ni , aku boleh ajak HJ lepak dgn member aku sekali . then semua dah set , aku otw g amik HJ . dah nak smpai dah ni , puih !! helmet dia tertinggal pula haha so patah balik . and sampai je rumah . i've got a text from angelina :D "Biy cepat sikit ! takut ni ! " haha memang penakut angelina aku ni , siang2 pun takot juga . okay , i punn bergegas laa cepat2 amik helmet then terus gerak . 120km/h bhai meter motor aku , nak jemput angelina punya pasal . takot dia mati ketakutan pulaa haha GURAU SAYANG ;D then dah jemput diaa . terus gerak THE MINES .

10 minit perjalanan , ktowg sampai kat MINES . pergi kat tempat shisha , not open yet -,- so masuk je laa MINES tu kejap sementara nak tnggu kedai tu bukak haha . masuk je MINES , aku terfikir nak beli gelang . GREAT !! masa yang tepat , ANGELINA pun ada dgn aku ni . boleh dia pilihkan . haha so ktorg pun cari lah kedai gelang . irfan dgn nizam follow je bontot ktowg. BABAP TOTT karang haha . gelang dah jumpa , duit dah keluar then tak tahu nak g mana dah . kedai shisha tak bukak lagi ni . lepak dkat kedai makan dalam MINES tuh . lupa lah namanyaa . #BerjangkitDenganDiaLaaNii ;D haha . so lepak jelaa kat kedai tuu sambil minum COKE buatan yahudi and menonton tv keluaran PANASONIC yang telah disediakan di kedai makan itu . wahh BAKU GILA BAHASAKU haha :D 

Then dah agak agak nak dekat pukul 5 , ktorg pun gerak shisha . IRFAN dgn WENK tak pandai pilih tempat duduk laahh -,- tak strategik langsung . panas je keadaan kat situu . tapi tak apa lah , malas nak merusuh . borak borak , maen IPAD wenk , then BORAK balik , maen IPAD wenk balik . haha mcm bodoh dah . then aku pandang ANGELINA and i say I LOVE YOU to her . gelabah muka dia , haha tak keruan aku tengok . then diaa ada juga lahh MANJA2 sikit . walaupun sikit , aku dapat rasakan banyak KASIH SAYANG yang dia transferkan kat aku dan aku MENGHARGAINYA . aku rasa tenang gila bila dia pegang TANGAN aku . tak tahu kenapa , natural gila aku rasa benda ni . haha then aku pun terfikir , harini patot dijadikan kenangan and aku teringat yang aku bawa camera . so aku suruh WENK jd PHOTOGRAPHER sementar untuk capture gambar aku dgn ANGELINA tanpa bayaran haha . dia pun okay je , terus capture . and ini lahh hasilnya :D 


#yang belah kanan bonzer - belah kiri janda :D kami tak SESWEET couple yang laen kot . tapi kami just sweet at EACH OTHER . hanya aku yang dapat rasakan kejujuran diri dia ;D haha thanks for the NIZAM - class 5DINAMIK - 2012 . and thanks to IRFAN RAFIQI - 5 GIGIH - 2012 kerana memeriahkan suasana . cehh macam hari raya dah haha . for  NURUL HIDAYAH JOHARI (angelina johari / HJ ) kalau you nak tahu , i like to see your couple eyes . it is such a beautifull eyes . i tak pernah puas tengok mata you .mata you macam BABY .mata you dgn NUR NISA HUDA setaraf gila haha . 

i love you hidayah <3
i love you angelina <3
i love you HJ <3
i love your smile <3 
i love you EYES :D <3 
i love you attitude <3
i like to hear when you talk <3
i like to see when you smile <3 
i like to smell your perfume <3 
im getting love you so much when you care about me <3
i love you laugh <3 
i like your style <3 
i love everything about you <33333333333333333333

No comments:

Post a Comment