23 May 2012

Qwertyuiop

TUESDAY 22/5/2012 is my birthday :D hee and  she ! she's call me and says "HAPPY BIRTHDAY BIY ..!!" awesome sayang . haha craziest girl in my LIFE , HEART and my MIND . haha memang gila budak gemuk ni . i get free call and we talk on the phone lama gila . haha untill my friend feel so jealous sebab lama gayut . fyi , i FALL IN LOVE with HER 10 times ! dia selalu GODA aku ! sweet betul diaa . borak punya borak , sampai pukul 3 pagi . tu pun tak mengantuk lagi . haha pergi sekolah , kepala asyik dekat atas meja je . mengantuk punya pasal haha . i love her , i love her very much . i always miss her and i don't know why . walaupun dah jumpa , the feel come again and again . haha YA ALLAH ,if she is my future wife , tolong lah panjangkan umur kami dan murahkan rezeki kami . aminn :D haha and for my stupid friend , haha jangan jealous lahh aku gayut dgn diaa . awek aku sukahati akulahh . haha


friday 23/3/2012 adalah tarikh aku memberani matikan diri untuk melamar diaa . haha location di rahsiakan :P kenapa aku pilih tarikh tuu ? tarikh tu ada 3 makna bagi aku . haha first , why must me choose MARCH , because after MARCH is APRIL . APRIL adalah bulan kelahiran NURUL HIDAYAH BINTI JO HARI . haha and after APRIL is MAY . MAY adalah bulan kelahiran MUHAMMAD IZHAM BIN MOHD KHIDIR and he is me haha . number TWO(2) membawa maksud tarikh lahir aku dengan dia 28 and 22 . and 2 juga membawa maksud IZHAM and HIDAYAH . tiada orang ketiga :D haha TIGA(3) membawa maksud ANAK haha . aku dgn dia nak 3orang anak . minimum tau . belum maximum lagi haha . so that's mean , 23 is my favourite number until when when . haha i love you angelina johari :D 

No comments:

Post a Comment