27 May 2012

yesterday


Rabu 27/5/2012 . haha memang panas hari ni . aku dah mula tension dah . MY ANGEL dah dekat putrajaya dahh . hui bestnyaa kalau rajin nak pergi , tapi malangnya malas . so call IJAT and terus g rumah dia lepak sat . haha tengok tv sampai pukul 2pm baru teringat , AMOK nak tengok movie harini . yeahh , that's great so ada laa aktiviti untuk harini . haha aku call dia and tanyaa dia , jadi pergi ke tak ? 
AKU     : hello mokkk 
AMOK : hello , haa asal ?
AKU    : kau g tengok wayang harini kan ? join boleh ?
AMOK : ohh jum lahh , kau sorang je ke ? 
AKU    : tak , aku dengan pelita ni . dia nak follow juga . 
AMOK: eh macam ramai je ? hmm kira boleh la tuhh , kita sumbat je kat persona HAC nanti . haha bg lowed kereta dia . haha 
AKU    : haha yelaa  , lantak dia lahh . bukan kereta kita . ada pelita ni meriah sikit . haha 
AMOK: haha amboi , macauhai . haha pukul 2.30 nanti kau g ambil panjang dekat rumah tau . then dtg rumah aku 
AKU   : haa okay , kau tnggu kat rumah kau . byee . 

then aku terus g ambil panjang , walaupun tengah bawa moto . tangan asik pegang PHONE jee haha . maklumlahh , MY ANGEL text . mesti lah balas . haha then bila dah jemput si panjang ni , stay rumah AMOK pula . tunggu si HAC ni bukan maen berejam lah lg . naik mngantuk aku . then tetiba MY ANGEL nak g putrajaya balik dgn cousin dia . adalah paez pulaa tuh -,- huh biarkan je laa dia pergi . kalau aku takkasi ,tak adil pula haha niat memang tak nak kasi sbb adaa cousin dia yang sorg tuhh . tapi biar je lahh , tak nak bagi kusut fikiran . aku pun bagi je lahh . then pukul 4.30 HAC sampai terus gerak . HAC suruh AMOK drive kereta dia . AMOK drive gila best , maintain je . sedap laa tengok dia drive . terasa nak drive pula . haha sampai kat bukit dukung , AMOk ajak lepak ALIFBISTRO . 
20 minit lepak , ktorg gerak balik . otw nak g VIVA . tapi AMOK tak nak pula haha gedik gedik . td dia yang bersemangat nak g VIVA , now tak nak pula . terus punya terus punya terus , sampai dekat satu tempat ni yang di panggil FESTIVAL CITY . 


dekat sini laahh kitorang pergi . aku ni jarang jalan2 KL . so baru first time laa aku pergi sini . haha aku dah laa bawa rm40 je . haha pergi part movie , dorg ni pula nak tgk MEN IN BLACK 3D . hui , kalau dorg semua nak tgk yang 3D punya , takan aku nak tgk yang biasanya punyaa sorg2 kan ? haha aku pun follow je lahh . Rm 19 kene charge . haha ada lagi 21 ringgit je untuk aku belanja haha . bila sampai kat sini , i still remember MY ANGEL yang dekat PJ tuhh . i tak habis2 risaukan dia walaupun dia byk kali cakap jangan risau . aku terfikir nak beli something , but semuanya mahal mahal . jalan punya jalan , ada kedai game tau . aku maen benda alah tuh , sampai dua kali, baru dapat hadiah . i got a keychain . aku mmg tak terniat lah yang keychain tu untuk aku , aku memang nak bg MY ANGEL pun . tapi aku takot last last dia buang juga . sebab benda ni kecik je . but sokay lah , if she love me , dia akan simpan and if not , faham faham je lahh :D haha 

huargh ! mata dah berat sangat ni , tak larat nak menaip lagi . btw my blogfog , im always loving you . but my love is not same with MY ANGEL . i love NURUL HIDAYAH JO HARI is more than you BLOGFOG . haha BYE :D 


No comments:

Post a Comment